dimecres, 20 de març del 2013

Tret de sortida

Benvolguts companys,

Avui, 20 de març, és l'inici de la primavera astral i per aprofitar l'ocasió i com que la primavera és l'estació amb més curses de muntanya, començo a escriure un nou bloc dedicat a rutes per còrrer per la muntanya, o com es diu en anglès, trail running.

La idea d'aquest bloc ve d'una idea de fa uns quants anys. En un principi, vaig començar a còrrer per asfalt cap a l'any 2006 gràcies a uns amics pero com que sempre m'ha agradat fer senderisme, cap al 2009 vaig començar a fer curses de muntanya i des de fa 2-3 anys estic fent més curses de muntanya que d'asfalt. A part dels motius acadèmics i laborals, sempre m'han interessat els mapes i per entrenar, usualment intento buscar-me rutes noves per fer i com que visc a Barcelona, acostumo a sortir a entrenar als voltants de Barcelona i, de tant en tant, agafo els Rodalies per poder fer alguna ruta més llarga. Per tant, la meva idea és proposar rutes que es puguin fer amb transport públic, tot i que, de vegades, he agafat el cotxe per fer alguna ruta concreta però no és l'usual.

Abans de començar a escriure el bloc, he anat buscant altres blocs ja existents per agafar alguna inspiració i he trobat aquests:
· Senderisme en transport públic
· Senderisme en tren

Com que les rutes que ofereixen aquests blocs, també es poden fer corrent, intentaré que aquest bloc sigui un complement més a aquests blocs però especialitzat a còrrer per la muntanya.
Espero que aquest bloc us sigui d'ajuda i que us agradi!
Salut!

1 comentari:

  1. Hola Xavi,

    Gràcies per comentar el meu blog i el llibre. La meva filosofia és molt semblant a la teva, jo també busco racons per caminar i últimament també per córrer. Espero que et siguin de profit les entrades del blog.

    Salutacions

    ResponElimina